Edasi sisuni

Treeningud algavad 5.09.2016

Harrastusspordi rühma hinnad sisaldavad treeninguid ainult tunniplaanis ette nähtud ajal koos klubi poolt määratud treeneriga ette nähtud treeningsaalis.

Kui harrastustreeningus soovib osaleda alla 16-aastane õpilane, siis enne pääsme ostmist tuleks lapsevanemal kontakteeruda harrastussporditegevuse koordinaatori Ivika Värtoniga meilitsi ivika.varton@ut.ee ning anda seeläbi luba oma lapse osalemiseks täiskasvanute treeningrühmas. Harrastusspordis ei kehti tulumaksutagastus.

Treeningud toimuvad Ujula 4 kergejõustikuhallis ronimisseinal

NB! SEINA KASUTAMINE VÕIMALIK AINULT TREENINGUTE TOIMUMISE AJAL!

1. Alpinismi treeningajad:

Alpinismi ALGÕPE: Esmakordsetel ronijatel palume enne pääsme ostmist kontakteeruda treeneriga, kontakti leiad alt.

Treeningud esmaspäeviti ja neljapäeviti kell 19.30-20.45, lisaks jõusaali aeg pühapäeviti kell 18.00 – 21.00 ning boonustreeningu võimalus ronimisseinal treeneri olemasolul. Lisaks toimuvad alpinismi välitreeningud teisipäeviti kell 18.00-20.00 (täpsem infot treenerilt peale rühmaga liitumist). Spordihalli pääseb juba 25 min enne treeningu algust soojenduse tegemiseks.

Treeningutel omandatakse alpinismitehnikad, kaljuronimistehnikad, matka- ja päästetehnikad, saadakse ja laiendatakse oskusi mägironimiseks.

Alpinism trainings are scheduled on Mon and Thur 7.30-8.45 pm, extra training on Tu 6.00-7.30 pm, for information contact instructor Rees -Roonius Juurmaa,

e-mail: roonius.juurmaa@gmail.com; telefon 55638854

Alpinism EDASUJÕUDNUTELE: treeningajad esmaspäeviti, teisipäeviti ja neljapäeviti kell 18.00-19.30, lisaks jõusaali aeg pühapäeviti kell 18.00 – 21.00 ja boonustreeningu võimalus ronimisseinal treeneri olemasolul.

Edasijõudnute treeninggrupp mõeldud kogenutele, tõsistele ja sihipäraselt mägedeks valmistujatele, kellel köietöö oskus juba heal tasemel.

Edasijõudnute treeninggrupi koosseisu määrab alpinismitreener (kontakteeruda treeneriga).

Alpinismi vastutav treener Rees -Roonius Juurmaa, e-mail: roonius.juurmaa@gmail.com, telefon 55638854

 

2. Kaljuronimise treeningajad:

Rühm on täis ja soovijatel palume enne pääsme ostmist kontakteeruda treeneriga, kontakti leiad alt.

Edasijõudnud (kontakteeruda treeneriga) kolmapäeviti ja reedeti kell 18.00 – 19.30, algajad kolmapäeviti ja reedeti  kell 19.30 – 21.00. Kaljuronimise ühistreening teisipäeviti kell 19.30 – 21.00 , lisaks jõusaali aeg ja boonustreeningu võimalus treeneri olemasolul pühapäeviti kell 18.00 – 21.00

Rock climbing on Wed and Fri for advanced group 6.00-7.30 pm and for beginners Wed and Fri 7.30 -9.00 pm, extra training on Tu 7.30-9.00 pm

Kaljuronimise vastutav treener Tarmo Kiik, e-posti aadress tarmo.kiik@gmail.com, telefon 53448546/ for more information contact Tarmo Kiik: tarmo.kiik@gmail.com

Treeningus omandatakse kaljuronimise tehnikaid.

Täpsem treeninginfo – https://tkkcrux.wordpress.com/2016/09/02/ronimistreeningute-uldinfo/

Üks tasuta proovintreening kõigile ala esmakordselt proovijatele kuni 16.09

Alpinismi ja kaljuronimise harrastusspordi hinnad/PRICES  2016/2017:

Õppeaasta (1. september – 22. juuni)/year- 160 EUR

Semester (1.sept – 31.jaan / 1.veeb – 22.juuni)/semester – 125 EUR

1 kuu (30 päeva)/ 1 month-  40 EUR

1 kuu TÜ üliõpilasele/1 month for students of the UT –  30 EUR

1 kord/1 time pass – 7 EUR

Tartu Ülikooli tudengi hind kehtib Eesti Üliõpilaspileti (TÜ tudengile), ISIC tudengikaartide (tavakaart, ISIC Tudeng Electron, ISIC MasterCard Tudengikaart) ja TÜ tõendi esitajale.

Treeningutel osalemiseks on vaja soetada klubikaart (pandiraha 1,60 eurot), mis vormistatakse Ujula 4 administraatori juures.

Treeningute eest tasumine Ujula 4 administraatori juures sularahas või pangakaardiga, iga päev kell 8.00 kuni 22.00

Alpinismi treeningutest:

Alpinismi treeningutest:

Esmaspäevastes treeningutes on rõhuasetus alpinismitehnikal; ronimise üldpõhimõtete kõrvalt omandame mägedekeskkonnas toimetulekuks vajalikke tehnikaid ja praktilisi oskusi (julgestamise põhimõtted, alpinismis kasutatavad sõlmed, enesejulgestus, tugiköiel tõusu- ja laskumistehnikad,  köietöö. Samu oskusi läheb vaja ka kaljuronijail, kui soovivad välistingimustes ronima minna. Igal esmaspäeval omandame midagi uut.

Välitrennides pöörame rõhku mägedes käimiseks hädavajalikule kehalisele ettevalmistusele (vastupidavuse, üld- ja alaspetsiifilise jõu arendamine, valmistume tööks raskendatud tingimustes) ning kinnistame ja kasutame ronimisseinal omandatud praktilisi oskusi. Talveperioodil teeme tutvust ka lumes ja jääl liikumise tehnikate ja julgestusvõtetega.

Neljapäevastel treeningutel pööratakse rõhku kaljuronimistehnikale, eesmärgiks ökonoomsem ja efektiivsem ronimistehnika, mis väga oluline looduslikel kaljudel ja mägedes ohutul ronimisel. Ronimisprintsiibid, tehnilised nüansid ja tehnikad omandatakse rohkete ronimiste ja ronimisülesannete /-mängude jooksul.

Kaljuronimistreeningutel pööratakse rõhku kaljuronimistehnikale, eesmärgiks ökonoomsem ja efektiivsem ronimistehnika, mis väga oluline looduslikel kaljudel ja mägedes ohutul ronimisel. Ronimisprintsiibid, tehnilised nüansid ja tehnikad omandatakse rohkete ronimiste ja ronimisülesannete /-mängude jooksul.

Iseseisvalt pääsevad igal ajal ronima kehtiva mägimatka- või alpinismitreeneri kutsetunnistuse omajad ning Tallinna kaljuronija kaardi omanikud ostes pääsme vastavalt hinnakirjale.