Edasi sisuni

UUS! Võta osa lõbusast sulgpalli väljakutsest! Info SIIN!

 

Treeningute võimalused spordikooli õpilastele:

Ühes treeningus proovi täita kolm ülesannet:

  1. 3 – 5 korda nädalas mine välja liikuma (jooks, kiirkõnd) 30-45 min. Kui sa ei suuda tervet aega joosta, siis proovi nt. 5 min joosta ja 5 min kõndida jne.
  2. 3 x 12-15 kätekõverdust (võid ka põlvedel teha, kui muidu ei jõua), 3 x 20 selililamangust istessetõusu ehk kõhulihaste harjutust ning 3 x 20 kõhuli olles ülakeha üles tõstmist ehk seljalihast.
  3. 10 minutit hüpitsaga hüppamist (30 sek sulghüppeid ehk koosjalu hüppamist ning 30 sek puhkust). Loe kõik hüpped ära 10 minuti jooksul ja anna treenerile teada oma parim tulemus, kui jälle treeningud spordihallis jätkuvad

Väike väljakutse neile, kes soovib proovida saavutajate harjutusvara: SIIN lingil.

Väiksematele sulgpalluritele leiab harjutusvara ka SIIT.

Tunne oma treeningust rõõmu!

Treenerid: Heiki Sorge ja Helen Kaarjärv

 

Sulgpalli saavutussportlaste harjutusvara:
ÜKE Üldvastupidavus ja jooks 4 nädalat saavutus