Edasi sisuni

 

Sõltumata sellest, kas oled varem sporti teinud või oled alles alustaja - tule treeni Tartu Ülikooli Akadeemilises spordiklubis.

Hindame sportlikku ja tervislikku elustiili ning pakume mitmekülgseid treenimisvõimalusi. Lisaks suurele valikule rühmatreeningutele saab meie juures harrastada ka erinevaid spordialasid.

Trennid toimuvad õues, rühmatreeningute saalides, poksisaalis ja kergejõustikuhallis. Jõusaal paikneb kolmel korrusel, mille esimese korruse moodustab suurepärane tõstesaal.

Tutvu ka meie kodukorraga ning teeninduseeskirjaga!

Tervisespordi juht:
Krete Junson
krete.junson@ut.ee
737 6274

 

Saa tuttavaks meie treeneritega:

  • Kadri Vernik 
  • Maris Tamm
  • Margit Laev
  • Egon Ramler 
  • Berit Piir
  • Marlene Altmäe
  • Hannes Tamm
  • Marju Asarov
  • Ave-Mai Larin
  • Stanizlav Zurbenko
  • Marit Rauk
  • Deana Mikkel

Leia endale sobiv rühmatreening:

Madala intensiivsusega rühmatreeningud

Madala intensiivsusega treeningud keskenduvad keha ja vaimu kui terviku arendamisele

  • Bodybalance 
  • Seljatreening
  • Pilatese võimlemine
  • Terapeutiline võimlemine
  • Rüht ja tasakaal
  • BodyArt
Keskmise intensiivsusega rühmatreeningud

Keskmise intensiivsusega treeningud, mis pole liialt kurnavad, ent annavad mõnusa treeningkoormuse. 

  • Step and Core
  • Core
  • Pilates fit
  • Step
  • Fit with Bosu
  • Zumba
  • Zumba Toning

Keskmise intensiivsusega treeningud, mis keskenduvad jõu ja lihastoonuse arengule.  

  • Ringtreening jõusaalis
  • Käed Kõht Tuhar
  • NTC
  • BodyPump
  • Jooks Jõud Venitus
  • BootCamp
  • Fit&Tone
Kõrge intensiivsusega rühmatreeningud

Kõrge intensiivsusega treeningud, mille käigus pannakse rõhku nii kiiruse, jõu kui vastupidavuse arendamisele.

  • HIIT
  • BodyAttack
  • Ringtreening poksisaalis